Followers

Pages

Selasa, 15 September 2009

Buat Sahabat Yang Aku Sayangi..


Aku terfikir dan aku termenung…
Adakah aku terlalu mementingkan diri?
Melupakan semua kenangan kita bersama dulu..
Mungkin masa telah merubah segalanya..aku bukan berubah hati tetapi berubah keadaan dan situasi..
Aku terdesak untuk memilih…
Jika diberi kuasa..akan ku putarkan waktu biar kita dapat bersama kembali seperti dulu..
Tapi aku bukan Tuhan yang boleh menentukan segalanya..aku tak mampu untuk memuaskan hati semua..
Sifat aku yang langsung tidak sempurna.. sifat kita yang semuanya sama..
Aku bukan mrajuk kerana aku terpinggir.. aku mrajuk krana sahabtku tidak memahami..
Walau apapun..kamu semua adalah harta yang paling berharga yang pernah aku miliki..
Maafkan lah segala kesalahan aku selama ini..
ketidak kesempurnaan aku dalam bersahabat..
Maafkanlah aku wahai sahabat…
Maafkanlah aku wahai sahabat…
Maafkanlah aku wahai sahabat…

Tiada ulasan: