Followers

Pages

Selasa, 9 November 2010

Drag di Kg Gajah

Assalamualaikum.. Salam sejahtera kepada pembaca setia Secawan Horlick. Aku nak citer pengalaman aku gi tengok drag kat Kg Gajah. Fuh!! Best, gempak, dan segala macam pujian aku berikan kepada driver2 dan kereta2 mereka. Bidang automotif mereka memang pro la beb. Korang leh tengok koleksi gambar-gamabr aku semasa di Drag Kg Gajah tersebut kat bawah ni. Enjoy k.


















Kebanyakan acara yang dipertandingkan seperti kategori mivec, 1.5 cc, 1.6 cc, vitec kecik, vitec besar, open cc dan mcm2 la.. aku pon bukan tau sangat. Jarak standart yang diorang guna untuk drag ni 400 meter. Yang masuk dalam drag ni bukan calang-calang orang k. diorang ni antara mekanik terkemuka termasuk la dari Penang dan KL. So, semua berkumpul dan bertanding di Kg Gajah, Perak.

Antara yang menarik minat aku ialah kereta Honda CRX hitam dr geng ADVANCETECH.. diorang ni power siot. Game bulan 10 ari tu pon diorang menang. Best la.. Gempak sangat.

So, untuk peminat-peminat kereta, jom kita ramai-ramai memeriahkan lagi Kg Gajah di Perak pada 2hb Januari 2011 plak.

Kalau lambat sangat, x sabar nk tggu tahun dpan nk tengok drag, pergi la pusing ipoh setiap malam hujung minggu. InsyaAlalh ada.. huhu..

Assalamualaikum..

3 ulasan:

Hafizzuddin Rubaee berkata...

eleh, ajak g bt gajah dia xmoh... xpelaa

Secawan Horlick berkata...

Laju ja En iR nie.. huhu.. up to date.. kesibukan masa untuk melawat ikan-ikan ternakan.. haha..

Hafizzuddin Rubaee berkata...

poyo sgt larr..ha3