Followers

Sabtu, 15 Ogos 2009

SAHABAT


Andaikan DIA tahu..
Apa yang kupikirkan tentangNYA..
Apa yang kukhawatirkan terjadi padaNYA..
Apa yang kurelakan demi DIA..
Apa yang kulakukan untukNYA..
Pasti DIA akan berterimakasih padaku..

Tapi kuyakin DIA takkan sempat melakukan semua hal itu..
Karena takkan kubiarkan DIA merasa berhutang padaku..

Seandainyapun DIA tahu..
DIA takkan sanggup membalasnya..
Dengan uang ataupun kekayaan..
Karena semua hanya dapat dibalas..
Dengan perhatian, cinta, dan kesetiaan..

Akupun menyadari DIA tak tahu tentang ini..
Tapi aku hanya berandai-andai..
Supaya DIA tahu apa yang kupikirkan..
Tentang dirinya..
Oh, SAHABATKU..

4 ulasan:

Faiz berkata...

asal ni bad..jiwang je..haha

sEcaWaN hORlick berkata...

mana ada jiwang faiz...
pandai ja..
tp puisi nie best ar..
menyentuh prasaan beb..
kat mana aku amik pon dh lupa dh..
huhu...

MOHD HAFIZZUDDIN berkata...

mcm kcewa jer bad...ad poblem kew ni..

sEcaWaN hORlick berkata...

x da apa....
saja nak luah prasaan....
huhu..